Zasady pojedynków
Strona 1 z 1
Zasady pojedynków
1. Mistrz Gry ma decydujące słowo w pojedynkach i sporach fabularnych.
2. Obowiązuje zasada: jeden ruch na jedną turę.
3. Obowiązuje kolejka w dodawaniu postów.
4. Podczas sędziowania Mistrz Gry zwraca szczególną uwagę na statystyki postaci. W przypadku, kiedy szanse nie są równe (czytaj: postać X ma mało punktów w pojedynkowaniu się, obronie przed czarną magią, unikach, a postać Y ma tych punktów dużo więcej), Mistrz Gry decyduje o udanych akcjach i unikach.
5. W przypadku, gdy statystyki postaci są zbliżone, szanse równe, Mistrz Gry rzuca kostką, aby zadecydować o wyniku akcji postaci.
6. W wyniku pojedynku postać może zostać zraniona, okaleczona, porwana, bądź zabita.
2. Obowiązuje zasada: jeden ruch na jedną turę.
3. Obowiązuje kolejka w dodawaniu postów.
4. Podczas sędziowania Mistrz Gry zwraca szczególną uwagę na statystyki postaci. W przypadku, kiedy szanse nie są równe (czytaj: postać X ma mało punktów w pojedynkowaniu się, obronie przed czarną magią, unikach, a postać Y ma tych punktów dużo więcej), Mistrz Gry decyduje o udanych akcjach i unikach.
5. W przypadku, gdy statystyki postaci są zbliżone, szanse równe, Mistrz Gry rzuca kostką, aby zadecydować o wyniku akcji postaci.
6. W wyniku pojedynku postać może zostać zraniona, okaleczona, porwana, bądź zabita.
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|